دیروز رفتیم اولین جلسه فارما عملی *_*
فقط در این حد بگم که موش گرفتیم دستمون جلسه بعد هم باید بهش تزریق کنیم بیهوشش کنیم*_*
حوصله ندارم بیشتر توضیح بدم خدافظ-_-
موش...
ما را در سایت موش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت: 12:28