حس خیلی خوبی نسبت به این کلمه پیدا کردم :/ فالینگ این لاو شدم باهاش :)))
جالب نیس؟^_~
تلفظش چقدر باحاله^___^
Modulator^___^
ما را در سایت موش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 ساعت: 23:57